2014. május 22.

Kempten - a rajongók sokkolták Davidet



A koncert lement, David elhagyta a színpadot, a közönség szokás szerint hangos ovációban tört ki és követelte a ráadást. A zenekar várakozott, David pedig újból visszament a színpadra. Amint a helyére érkezett, hogy felvegye a vonót, a dörgő taps abbamaradt, mintha elvágták volna egy varázsütésre és néma csend lett. Ez a hirtelen csend sokkolta Davidet, és így reagált rá:

"Ez most mi volt? Totál ledöbbentem. Ilyen még ... mióta is vagyok színpadon ... 26 éve, ilyesmi még soha történt velem. Tehát akkor nagyon várjátok, hogy játsszak valamit."

"Szóval, ez életem egyik legnagyszerűbb pillanata, hogy így kényszerít a közönség.
De természetesen mi mindig igen jól felkészülünk, ilyen helyzetekre is, hiszen nem is gyanítjuk, hogy ilyesmi valaha megtörténhet. Most játszunk valamit, és Justine, a csodálatos hegedűs lesz a társaságom a következő darabnál."

"Még mindig sokkos állapotban vagyok. De ez jó dolog, először is dicséret."

"Őrület."

"Most játszunk valamit nektek, mégpedig Henryk Wieniawskitól, aki Paganini követője, egy hihetetlenül virtuóz darabot, és Justine lesz a másodhegedűs. A mű pedig a 4. etűd-capriccio Henryk Wieniawskitól." [Études-Caprices Na Dwoje Skrzypiec, Op.18 No.4, | Capriccio Tarantella néven is ismert]

[Hangolás után] "Ennyi volt. [Meghajol] Nekem is muszáj egy kicsit sokkolnom benneteket."


2014. május 16., 20:00, bigBOX Allgäu, Kempten | Danke Anika! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése