2014. június 15.

Videóüzenet a japán rajongóknak



"Helló mindenki, itt David Garrett. Már Tokióban vagyok. Szeretném, ha mindenki tudná, különösen a rajongóim, hogy az együttesemmel most először crossover anyaggal vagyok itt, Japánban. Nagyon várom már, hogy megmutassam a zenei karrierem ezen oldalát is. Eddig itt a turnéim során mindig csak klasszikus programmal, klasszikus zenekarral léptem fel, így azért különleges a mostani, mert először fogom ezt csinálni. Abban az esetben, ha nem tudnátok az időpontokat: június 21-én és 22-én leszek itt Tokióban, a Roppongi Blue Theaterben. Azután, 23-án pedig Osakában, az IMP Csarnokban. Tudom, hogy nagyon régóta nem jártam itt, szóval nagyon izgatott vagyok, hogy találkozhatok veletek, és megmutathatom egy kicsit a rock-and-roll oldalamat is. Remélem, találkozunk." | 2014.06.13. |

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése