2014. december 12.

ECHO Klassik 2014 - "Gollam ... gollam"


Mint ahogy azt már jól tudjuk, David az ECHO Klassik gálán az év "Legkelendőbb albumáért" (Garrett vs. Paganini) kapta meg a díjat, fellépett, és közben a színfalak mögött interjúkat készített a frissen díjazott kollégáival. | Itt olvashatóak |
Kapcsolódó bejegyzések még: ECHO Klassik 2014 | ZDF közvetítés | plusz lásd. ECHO-címke |

Átvette a díjat, fellépett. Rögtön olyan gondolatok suhantak át az agyamon, hogy most akkor ki kapja mikrofonvégre? Saját magával fog beszélgetni, vagy mi?! Nagy show lenne :D Éééés megtette!

Jól érezted magad ma este előadás közben? Mi tetszett ma este a legjobban? Vagy inkább az interjúk ideje volt?
Ma nagyon sokoldalú voltam, de nagyon élveztem, hogy több kollégámmal is beszélgethettem. Az információk, amelyeket kaptam, remélhetőleg éppen olyan érdekesek voltak a ZDF online nézőinek is, mint nekem. De természetesen elsősorban zenész vagyok, és nagyszerű volt a csodálatos zenekarral, a nagyszerű ifjú karmesterrel játszani. Ez volt a mai este különleges fénypontja.

Vannak-e terveid a következő hetekre, hónapokra? Van valami olyasmi, amit megosztanál velünk?
Éppen turnézom, tegnap Kölnben játszottam, ma kizárólag az ECHO miatt jöttem ide. Holnap Dortmund következik, szóval rendesen van mit csinálni, és természetesen egy nagyon különleges, szép projekt, amibe a szívem-lelkem beleadtam: a Zubin Mehtával és az Izraeli Filharmonikusokkal felvett Brahms és Bruch hegedűverseny. Éppen most jelent meg a héten, és ez egy különleges megtiszteltetés és a következő hetekben egy kis reklámkörút fog következni a klasszikus zene számára. Ennek örülök.

Mi van ma rajtad? Talán egy kicsit lazábban öltöztél, mint itt néhányan. Mégis mit gondoltál? Klassik ECHO és farmer?
Nos, éppen a crossover turnén vagyok, és a bőröndömben nem volt olyan nagy választási lehetőség, emiatt vannak ezek a cipők, amelyeket én nagyon szépnek találok. Kay Gundlack cipész készítette, jó barátom, csak ilyet hordok, a betétje szuper kényelmes. Nadrág: nem mondok márkát, farmer. Hát, olyasvalaki vagyok, aki szereti a kényelmes holmikat. Öltöny: legalább az van rajtam, azért mégiscsak veszi az ember a fáradságot, de mint mondtam, a bőrönd nem volt olyan tele, remélem, nem vette zokon senki.

Igen. Nos, köszönöm a beszélgetést, később találkozunk.
Mindenképpen.



Videó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése