2018. július 23.

Egy csodagyerek ifjú évei - Egy születésnapi buli margójára

Mensch, Otto! - rádióinterjú. Részlet. | Az egész műsor: Mensch Otto címke |

_________________________

Ajajajjj. 17, nem: 18 éves voltam. A szüleim elutaztak, és szülinapi buli volt. Még Aachenben voltam, és ...

A 18. születésnapod.

A 18. 17, vagy 18. nem vagyok benne teljesen biztos. És a szüleim valamilyen üzleti úton voltak és egyedül hagytak, hogy itt van a ház. Aztán valahogy 100 márkát adtak, hogy majd a barátaimmal menjünk valami olasz kaját enni, ez egy kedves dolog volt, semmi problémám nem volt vele. De máshogy döntöttem, mondtam rendben, itt a 100 euró, illetve a 100 márka, veszek valami piát, és meghívtam az egész iskolát.

Az egész iskolát?

Abszolút. Szórólapokat osztottam szét. És akkoriban ez volt az a zene, amit nagyon szívesen hallgattunk, és egyike volt ez azoknak az estéknek, amelyekről a szüleim csak évekkel később tudtak meg bármit is. De egy nagy káosz volt nálam otthon, és ezt iiiimáááádtam. Édesanyám mindent nagyon szisztematikusan takarított, a könyvek is egy bizonyos szögben voltak az asztalon, de akkor káosz volt. És a szüleim ebből semmit sem tudtak meg, amikor két nappal később hazajöttek.

Mert te a haverjaiddal mindent kitakarítottál.

1:02:17
Mert mindent rendesen kitakarítottunk, erre manapság egy kicsit büszke is vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése