2020. augusztus 22.

David átdolgozta az UEFA Európa-liga - himnuszt



David a himnuszt, a Symphony of Silence-t [ = a csend szimfóniája] átírta hegedűre.
Az eredeti mű a 2015/16-os szezonra készült, szerzője Michael Kadelbach. Itt lehet meghallgatni: YouTube.
Az új, David által írt verziót a 2020-ban a koronavírus okozta járvány miatt közönség nélkül tartott meccsekre célozva üres stadionban forgatták, és a videóklip elején David a következőket mondja:
"Csendben voltunk, de sosem tűntünk el. A távolság elválasztott bennünket, de sosem voltunk egyedül. Mindannyian küzdöttünk, de támogattuk egymást. Új utakat fedeztünk fel, de mindig tudtuk, honnan érkeztünk. Pályáink most üresen állnak, így van merszünk újakat felfedezni. Bár különbözünk egymástól, tudjuk, hogy a szenvedély egyesít bennünket. Ahogy követjük az álmainkat, melyek részei utazásunknak, a csendet, mely körülölel minket, megtörjük szívverésünkkel. Az érzelmeink vezetnek bennünket, és szimfóniát alkotunk a csendből."

Az előzetes: FB | INST |


"Abban az örömben volt részem, hogy előadhattam a hivatalos UEFA Európa-liga himnuszát egy üres stadionban. Remélem, annyira élvezitek majd, mint amennyire én élveztem eljátszani!" - David Garrett

A teljes videó megnézhető: DG YouTube | YouTube | Instagram |



"Nagyon örülök, hogy hozzájárultam ehhez a Hankook projekthez az UEFA Európa Liga csodálatos himnuszának előadásával. Zenészként az érzelmek előhívása a munkám lényege. Örülök, hogy a Hankook és az UEFA bíznak bennem, és remélem, hogy a zenénk és a videó képesek lesznek kifejezni azokat az érzelmeket, amelyeket a felvétel helyszínén megosztottunk, és inspirálni fogja a futballszurkolókat a világ minden táján ezekben az időkben." - David Garrett | UEFA.com | Fordította: Menyhért Mónika


Fotók a forgatásról: INST | INST | David augusztus 12-én egy kapuban állva célozgatott az eseményre, "mára munkahelyet váltok"-szöveggel: INST




Érdekesség: Az UEFA-bajnokok-ligája himnuszt 2012-ben David előadta Jonas Kaufmann-nal: YouTube


2 megjegyzés:

  1. Nem kötözködéstből, és bocs, ha én értem félre, de szerintem itt két bajnokságról és két különböző himnuszról van szó. David most az UEFA Európa-liga himnuszát adta elő, amit Michael Kadelbach szerzett. 2012-ben viszont az UEFA Bajnokok ligája himnuszát adta elő Jonas Kaufmann-nal, aminek Tony Britten a zeneszerzője.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pemzli! Köszönjük szépen! Focihoz nem értőkként írtuk, többféle verziója született a cikknek, és a végén bent maradt a hiba. :)

      Törlés