2015. április 11.

Koncert a Bostalsee partján

Fotó: DB@DEAG | Cikk forrása: Sol | 2015.04.03. | Melanie Mai


Közelednek a tavasz végi/nyári időpontok, így a cikkek is szaporodnak. Ez az írás a június 26-án, pénteken megrendezésre kerülő koncert kapcsán született. (Classic Revolution Open Air 2015 - 2015.06.26.-Bosen - Bostalsee, 20:00) [ Részletek ]

"A Bostalsee partján eddig még nem játszottam, a Saar-vidéken azonban gyakran." De nem látott belőle valami sokat, mondja. Szokás szerint. A csarnok, a szálloda és talán egy környékbeli edzőterem - általában ennél többet nem lát a művész.
De ez szándékosan van így: "Jobban szeretem a sűrű turnéprogramot, nem akarok a koncertek között 2-3 nap szünetet. Olyankor túlzottan ellazul test és szellem; csökken a koncentráció." Garrett ezért kitűzött magának egy célt: "Egyszer majd elutazom minden olyan helyre, ahol játszottam. Hegedű nélkül. És akkor mindent alaposan megnézek."

Jelenleg nincs ideje semmire. Garrett nagyon elfoglalt. Ez is lehet annak az oka, hogy eddig miért nem adott interjút az aktuális turnéjával kapcsolatosan. Garrett: "Azon múlt, hogy az elmúlt hetekben totál elfoglalt voltam, azelőtt meg a turnéra készültem. Éppen Moszkvából érkeztem, utána közvetlenül két koncertem volt Torinóban. Most Londonban készülnek demófelvételek. Aztán nyílegyenest Berlin következik. Sorozatos próbákkal a Brahms-szonáták miatt. Szóval, csak időhiány miatt nem adtam interjút."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése