2015. október 18.

Moszkva (2015.09.08.)

Fotó: Crocus Hall

Szeptember 8. - Moszkva - Crocus City Hall, 20:00 | Crossover turné 2015 ősz | 5. állomás

David Twitteren 7-én késő este: Lépcsőzőgépes focinézés | 8-a: Jó reggelt Moszkva! | "Nem is tudtam, hogy Vegas is Moszkvában van" :) | Crocus City Hall, nemsokára tele lesz rajongókkal | Koncert után a kapott virágokról készült kép | "Normális esetben nem szeretem az engem ábrázoló tetoválásokat, de be kell valljam, ez nagyon jó" | 9-én hajnalban: Autogramosztás | "Köszönöm az összes csodálatos rajongómnak!" | Késői vacsi | Késő esti séta Moszkvában |




Fotók: A Crocus City Hall oldalán | Autogramosztás a koncert után | Az orosz rajongók albuma a koncert utáni találkozóról. Itt vannak a tetoválásos fotók, ennek a lánynak a karját fotózta le David és tette ki a Twitterére: Fotó 1 | 2 (David hívja Jörgöt, hogy fotózza le) | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Koncertfotók | Még koncertfotók |

Videók:

Twitter: Viva La Vida (részlet) |

YouTube:
Autogramosztás | 2 (egy elkapott pillanat) | A teljes koncert itt látható! |

Tico Tico | 2 | 3 | Bábuska  | 2 (részlet) | Mozart Lacrimosa | 2 | Your Song | 2 | La Bamba | Medley (részlet) | 2 | Melancholia | 2 | Master of Puppets | 2 | Viva La Vida (részlet) | 2 | Verdi Requiem (részlet) | I Have a Dream | Born in the USA | We Will Rock You | Baila Me


Lehetett követni a koncertet élőben a Periscope-on: Bábuska 

____________________________________
Utolsó frissítés: 2015.10.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése