2018. november 21.

Budapest - vélemények az első hazai koncertről


Megkérdeztük a magyar koncertlátogatókat, hogyan tetszett David Garrett első magyarországi koncertje? Az alábbi vélemények a Facebook-bejegyzések alatt olvashatóak.

[Az oldal nem vállal felelősséget az esetleges helyesírási és fogalmazási hibákért.]

"Kedves Magyar Rajongók! Akinek már sikerült leszállnia a földre a felejthetetlen budapesti koncert után, és szeretne véleményt írni, kérem, szóljon hozzá ehhez a poszthoz."


Varga Boglárka Régen várt koncert volt. Fantasztikus művész, fantasztikus személyiség, fantasztikus kisugárzással.  Biztonságos jó szervezés volt. Művészete kevéssé ismert idehaza ezt a sok üresen tátongó szék is mutatta. Személyiségéből és életútjából csak az részesülhet aki vagy angol vagy német nyelven beszél mert magyarul alig jelenik meg róla cikk. Én személy szerint véletlenül  " találkoztam" vele a Fb hirfolyamán pedig hangversenyre járó, komolyzene érdeklődő vagyok. Jó, hogy alakult a magyar rajongói csoport is csak nem biztos, hogy ez széles körben elér a potenciális közönséghez.  A magyar írott és elektronikus sajtó, közmédia többet kellene foglalkozzon vele. Megérdemelt volna egy nagy interjút egy frekventált heti lapban 2, akik ott voltak emlékeznek, hogy a Beethoven átirat aratta messze a legnagyobb tapsvihart amit meg is jegyzett magának... mondta. A közönség életkora és érdeklődése ahogy elnéztem inkább komolyabb irányt várt mint a rockot. Valahogyan rá kellene bírni a menedzserét, hogy egy komolyzenei hangversennyel is gazdagítsa a lelkünket és akkor szép lassan pár év alatt elérhetjük a külföldi hallgatóság létszámát. Azért egy MÜPA vagy Zeneakadémia miliője is jól állna neki ? A Monti " Czardas"-t vártam volna, valószínű nem világosították fel, hogy az a mi nemzeti táncunk ? Egy szervezett dedikálás nem lett volna rossz első magyarországi útjára tekintettel. Első sorban a fiatal leány rajongók vihetnék a hírét ezáltal a zenéjét is. Visszavárjuk. 




Schvart Mariann Ha havonta jönne ide koncertet adni akkor minden hónapban ott ülnék és csodálnàm.Felejthetetlen élményt nyújtott szerda este. 

Györgyi Pál Fantasztikus energia és érzelmi szinten zajlott a koncert...bár az elején úgy éreztem egy ideig, hogy "nem nyílt meg" a szinpad ....na de aztán!...aztán fergeteges volt...megtörtént a csoda...amikor a zene a tökéletes jelenben összekapcsolt mindenkit...csodálatos volt...még mindig nem értem igazán haza...és egy kicsit mindig ott fogok maradni...a hegedű csodálatos hangja mindig bennem marad...vmelyik fanban írták,hogy David ki tudja terjeszteni a jelenlétét a közönségre...így részesít minket a zenével kapcsolatos létezéséből...így lehet...azt mondta,ő maga a zene...fantasztikus találkozás volt.. 

Brát Éva Csodálatos élmény volt élőben élvezni a játékát. Nagyon sajnálom, hogy nem kapott megfelelő reklámot, hogy azok is eljöttek volna, akik még nem ismerik. Rendkívüli művész, elbűvölő előadó. Remélem, hogy többször lesz szerencsénk hazánkban találkozni vele. 

Perczel Petra Veletlenul akadtam ra 2 eve a youtubeon azzal kapcsolatosan, vajon mi a kulonbseg egy Stradivari es egy mas hegedu hangzasa kozott...Ot dobta ki a Stradivari Muzeum tesztjere. Azota voltam komolyzenei koncertjen,ami szinten nagy elmeny volt. A budapesti koncertre meg elcipeltem plussz 3 embert. Ok is rajongok lettek. Ezen a heten megvettem Kolnbe a repjegyet es koncertjegyet jovo majusba az uj crossover koncertjere. Remelem ide is elhozza. Ott lennenk... 




Piroska Dänhardt egy baj volt vele: vége lett...fenomenális, fantasztikus, youtube-n azóta csak ezeket hallgatom. Filmet újra nézem. Jöhetne jövőre is...ha nem, megyünk utána Bécsbe, Grazba... 

Péterfi Gabriella Számomra nem kérdés, hogy a világ egyik legjobb és legintelligensebb muzsikusát láthattam és hallhattam egy 2,5 órás maratoni koncerten❤ Nincsenek szavaim és jelzőim felsőfok nélkül...? Imádom a maximalizmusát, a temperamentumát, néha pedig úgy érzem angyal szállt le közénk hegedűvel a kezében?Jólesik, hogy játék közben szereti kifejezni a háláját, lejön közénk és tényleg nekünk játszik! Végtelenül hálás vagyok, minden perc örök emlék marad.??Szívből remélem, hogy visszatér még hozzánk!?? 

Miklósné Zsoldos Koncentrált figyelem, precíz összjáték,csodás hangszerelés, zene iránti alázat, mindez olyan könnyedén, mintha most jutott volna eszükbe a következő hang. Hozzá gyermeki öröm, mert a közönségnek is tetszik, amit csinálnak. Ez jellemezte az egész estet. Hozzá David belefeledkező átszellemült, boldog játéka. Feledhetetlen élmény. Maga a csoda! 

Füstös Bözse Az előttem hozzászólók azt hiszem elhasználták az összes pozitív jelzőt, amivel a budapesti koncertet jellemezni lehet.? Talán egyet kivevé: lehengerlő élmény volt. Mint ahogy maga David és a zenéje számomra. Én az idén április elején hallottam először!!! Miután megnéztem a Live and let die berlini koncert videóját , és utána a hannoveri koncertet. Ez a lehengerlő élmény hatalmába kerített és tudtam, hogy élőben is meg kell tapasztalnom ezt az élményt. Sikerült! ? 




Katalin Szánthó 2017.április 23-án voltam először a koncertjén Bécsben, azóta reménykedtem benne, hogy egyszer kis hazánkba is ellátogat . Előtte én is a YouTube-on hallgattam rongyosra. De élőben a legfantasztikusabb az élmény! A budapesti koncert óta eufórikus állapotban vagyok. A környezetemben konkrétan egyetlen ember sem volt, aki ismerte volna, pedig zenészekkel is kapcsolatban vagyok. Mára sok emberrel megismertettem és megszerettettem ezt a fantasztikus művészt! Nagyon szeretném, ha visszatérne hozzánk!  

Brigitta Dormánné Szabó Fantasztikus élmény volt! Napi szinten hallgatjuk, nézzük a koncertjét, filmjét! Zseniális mūvész és csodálatos ember! Nagyon várjuk vissza! 

Mária Kovácsné Köteles Mi a pàrommal, kb 400 km.t tettünk meg ezért a koncertért, azt remélve, hogy fantasztikus élményben lesz részünk! Nem csalódtunk, sőt felülmúlta a vàrakozàsainkat! Minden percét élveztük! Reméljük legközelebb a teljes Arénàt megtöltik a rajongók! Mi ott leszünk! 

Erzsi Jágerszki Fergeteges koncert volt! Én sem szálltam még le a földre, youtube-n hallgatom és nézem azóta is! Jó lenne ha újra jönne Budapestre... 

Éva Magyar Még nem kerültem ki a bódulatból. Fantasztikus volt! Minden perc élmény! Szeretném, ha máskor is jönne és szeretném, ha több magyar ismerné őt! Megszépíti a játékával az életünket. Földreszállt angyal, egy zseni. Fantasztikus!  




Tóthné Hajni Szupeeer volt a koncert!?Nagy élmény volt valóban!Fantasztikus játéka mellett több magyar mondattal is belopta magát a szívünkbe...visszavárjuk! 

Várnai Viktória Minden percét élveztem. Még el sem kezdődött, már a körülöttem levőkkel is sikerült szeretetteljes hangulatot varázsolni, ami végigkísérte az egész koncertet! Visszavárom!! Ja és még nem sikerült leszállni a földre. 

Zsuzsanna Szilassy Még én sem szálltam le a földre ? Egy kis infó, ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, az oldalán meg lehet rendelni az új dupla cd-jét. 21 Euro. Okt. 26-ig ingyenes a kiszállítás  

Csomós Hedvig Fantasztikus koncert volt, felejthetetlen nagy élmény. 

Mariann Gombár Nagyon boldog lennék, ha jövőre ugyan így láthatnám, hallhatnám a csodálatos koncertjét. 

Várnai Viktória Már írtam ide, de olvasva a hozzászólásaitokat, újra és újra átélem a csodát!  

Róza Kiss Az a szerda este mindenkinek egy felejthetetlen élményt adott, mint ezt már többen leírták ?! Igazi nagy müvész , látszik , hogy számára az amit csinál az élete ! Olyan egyszerüséggel, természetességgel , szeretettel , profizmussal játszott mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne ! A közönséget magával ragadta ! Szerettem volna hallani a Monti csárdást vagy a Magyar táncot , de talán legközelebb ! Mert lenni kell egy újabb kocertnek ! Ott keszünk ! Szükségünk van egy ilyen müvészre aki három generációt is össze tud hozni a tehetségével és az elhivatottságával ! Várunk vissza D.G. 




Fanni Asztalos Mi is így gondoljuk a barátaimmal, akikkel ott voltam, hogy MÜPA a méltó helyszín ehhez a zenéhez, amit DG képvisel a zenekarával. Én is még mindig a hatása alatt vagyok, egyszerűen beterített a zenéjével, a kedvességével, elkápráztatott a tudásával és az odaadásával.Újra és újra látni akarom, megyek utána, ahova csak tudok. 

Andrea Marton Fantasztikus koncert volt, számomra felejthetetlen! Sajnálom, hogy egy személyes találkozó nem jött össze, de remélem majd legközelebb!  

Maródi Anikó Én nem vagyok " hozzászólogatós" a Facebookon,de most szeretnék pár gondolatot leírni. Először is fantasztikus volt a koncert, igazán minőségi és magas színvonalú előadás volt, emlékezetes este volt. Ilyen zenészeket kell meghívni, de sokkal több reklámmal, a médiákban több szerepléssel, mert így csak a rajongók illetve egy rétegközönség jut el a koncertre. A médiákban játszott sok igénytelen zene helyett több teret kellene adni az ilyen színvonalas muzsikának is. Remélem láthatjuk még David Garrettet máskor is hazánkban. 

Edit Simonné Elek Nagyon boldog voltam, hogy élőben is láthattam kedvencemet, felejthetettlen élmény volt és remélem még lesz is ha ellátogat ismét hozzánk! Csodálom a kitartását, profizmusát, szorgalmát, az emberekhez való viszonyát! Egyszerűen édes "pofa"! Még magyarul is megtanult pár mondatot, nincs nap, hogy ne hallgatnék tőle valamit, teljesen oda vagyok érte! Jó lett volna hozzá érni legalább egy kicsit! Talán felébredek az álomból!!! 

Lugosi Tamásné Varázslatos koncert volt, imádtam!?Hihetetlen,hogy élőben láthattam és hallhattam a művészt.❤️ A youtube "jóvoltából" bármikor hallgathatom, de a koncert az más! Olyan élményt adott a zenéjével és a kisugárzásával, ami szavakba nem önthető! Felejthetetlen,lenyűgöző, fantasztikus, varázslatos, és még sorolhatnám!? Örök emlék!❤️ Még nem sikerült leszállni a földre, ahogy olvasom, másoknak sem!?Remélem még lesz koncertje Budapesten! 




Éva Somogyi Természetesen fantasztikus élmény volt. :) Csak nagyon gyorsan elrepült a 2,5 óra. Rossz volt látni, hogy annyi üres hely maradt. Sokkal nagyobb „felhajtás” kellett volna, hogy azok is tudjanak a koncertről, akik még nem ismerik. És nem nagyon ismerik nálunk. Más országokban sajtótájékoztatók, interjúk, egész oldalas cikkek. Itthon meg szinte semmi. Plakátot is csak párat láttam (vagy nem jó helyeken jártam?). De remélem, azért jó szívvel gondol ránk, hiszen a hangulat fergeteges volt, és visszajön még hozzánk. Mindenesetre a május 31-ei bécsi koncertre már megvan a jegyünk. Addig meg csak kibírom valahogy. 

Schreiber Anita Felejthetetlen élmény volt, jöhet az újabb koncert!

Gálffy Anikó Felejthetetlen élmény volt.Imadtam.

Tünde Herczeg Imádás volt az elejétől a végéig!!!

Fanni Asztalos Ez maga a csoda,újra és újra látni akarom, imádás van!

Mónika Baranyai Imádtam minden percét

Zsuzsi Gyureskóné Újra megnézném!

Anita Béki Fantasztikus élmény volt..





Koncertvideók-posztunk alatt:


Mónika Horváth Sejben Csodálatos koncert volt!❤️ Köszönet a kiváló felvételekért! 

Orsolya Nyírő Leírhatatlanul jó volt!!!!



A Meet&Greet albumnál:


Varga Boglárka Köszönjük szépen a szervezést, fantasztikus volt a koncert . Érdekes volt érzékelni, hogy hogy oldódik az előadó is, figyelve közönsége reakcióit. És, hogy oldódott a közönség is. Tekintettel azonban arra, hogy itthon kevéssé ismert a Művész sokkal nagyobb reklám kellett volna úgy az írott mint az elektronikus médiában. Megérdemelné. Egy nagy interjú pl a Nők Lapjában amit széles körben olvasnak vagy valamelyik nagyobb TV csatornánál. Úgy tűnt nagyon elégedett volt a sikerrel talán lesz még hazai folytatás pl. klasszikus koncert is egyszer a Zeneakadémiánkon vagy a MÜPÁNKban. Mert azért a Beethoven átiratnak volt a legnagyobb sikere. 

Zsuzsi Baginé Kádi Szuper koncert volt, láthatóan meglepte a magyar közönség szeretete, remélhetőleg mielőbb visszatér Budapestre ? Csak a Csárdást hiányoltam és egy ilyen közös képet vele ?? Köszönjük a szervezést! ? 




Dia Göb Fantasztikus koncert volt,minden percét élveztem. Köszönöm a szervezőknek,hogy létrejött,már nagyon vártam. Magával ragadó,kedves személyiséget "ismertünk meg",aki hihetetlen virtuózitással varázsolta el a közönségét. 

Kovács-Varga Barbara Szuper koncert volt! Legközelebb szélesebb körben is lehetne dedikálás. 

Tünde Dénes Óriási élmény közvetlenül átélni, megtapasztalni, amikor egy világhírű hegedűművész tiszta szívből, örömmel, a zene iránti mélységes alázattal és szeretettel játszik... hogy végtelenül kedves és közvetlen a közönségével...  Ennek lehettünk tanúi David Garrett koncertjén, Budapesten...  

Schreiber Anita Nagyszerű koncert volt, légyszives szervezzétek a következőt!!! 

Andrea Marton Fantasztikus koncert volt! Imádtam

Mónika Baranyai Csodás koncert volt





Koncertfotók alatt:


Mariann Gombár Csodálatos koncert volt. Köszönöm!


Jörg koncertfotói alatt:


Mónika Baranyai A legcsodálatosabb művész, imádom, és boldog vagyok, hogy ott lehettem a koncertjén.Örök emlék marad. 

Budavári Judit Csodálatos,és feledhetetlen volt!



Koncertbeszámoló: itt olvasható!


1 megjegyzés:

  1. Nem feltétlen az ismeretség hiánya miatt volt annyi üres szék a koncerten!

    VálaszTörlés