2020. április 10.

David privát - közösségi posztok IV.


Edzés utáni szelfi! Maradjatok biztonságban #maradjotthon  FB | INST | TW |

Eljött Franck ideje, hogy tépje a húrokat a következő számhoz, amin dolgozunk. FB | INST |

Egy kis alapvető Ichák Perlmant hallgattam! Az abszolút kedvenc hegedűművészeim egyike  INST | FB |

Magamba szívok egy kis napfényt INST | FB |

Ezt a klassz képet találtam magamról és a testvéreimről. A család jelent mindent. INST | FB |

Valószínűleg a legabsztraktabb hegedűmodell, amit valaha láttam! INST |

Találtam egy régi fényképet magamról, a húszas éveim elejéről... még rövid hajjal!!! Gondoltam, ma megosztom veletek INST | FB |

Csodás húsvéti hétvégét kívánok nektek otthon INST | FB |

Az egyik leghíresebb rajz Antonio Stradivariról. (persze csak másolat :)) Jól érzem magam a nappalimban INST |






David Garrett (@davidgarrettinsta) által megosztott bejegyzés,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése