2020. március 21.

David privát - újabb adag közösségi poszt

Fotó: instagram/davidgarrettinsta


Az előző íráshoz hasonlóan, összeszedtük a bejegyzéseket, jó szórakozást! :)



Pihenés, egy stúdióban töltött jó nap után INST |

Mindig jó, ha van egy remek szakács a konyhában [Jörg akcióban :) ] INST | FB |

Legyen nagyszerű hétvégétek! INST | TW | FB |

Amszterdamot szeretni kell INST | TW | FB |

Amszterdami benyomások INST |

Csodás időtöltés a Rijksmuseumban [Amszterdam] INST | Nagyon megéri eljönni ide! INST | Vincent van Gogh önarcképe! INST |


Pihenés otthon, egy stúdióban töltött nap után INST | FB |

Még egy kis Rijksmuseum INST |

Maradtam volna még pár napot [Rijksmuseum] INST |

Úton hazafelé INST |

Az egyik kedvenc helyem: Tiergarten, Berlin INST | FB |

Jóéjt-szelfi INST | TW | FB |

A Wannsee .... egyszerűen csak csodaszép INST | FB |

Borzasztóan izgatott vagyok, hogy aláírtam egy új szerződést a Universal Music kiadóval. Alig várom a sok új, izgalmas albumot a következő években! INST | FB |

Mínusz 180 fok! Most nagyon "frissnek" érzem magam! INST | FB |

Esti séta Berlinben INST |

Jön a tavasz INST |

Csak ülök a kanapén, nézem a kedvenc tévéműsorom, és hirtelen elhangzik a nevem INST |

Vacsoraidő INST |

Tettem egy hosszú sétát Dahlemben, a gyönyörű lakónegyedben Berlinen kívül. Megláttam ezt a lenyűgöző házat, és meg kellett osztanom veletek. Káprázatos építőművészet! INST | FB |

A német történelem egy darabja [berlini fal]. Különösen most, egy jó emlékeztető arra, hogy csakis együtt vagyunk erősek! INST | TW | FB |

Gyönyörű tavaszi nap itt, Berlinben. Valójában a bámulatos Tiergartennél vagyok. Remélem, mindenki biztonságban van otthon, vagy odakint, vigyázzatok magatokra, és ahogy látjátok, teljesen egészséges vagyok, szóval, ne aggódjatok, itt minden rendben. Szívélyes üdvözletemet küldöm mindenkinek. Sziasztok. INST | FB videó |

Mivel egy múzeum sincs nyitva, elsétáltam egy graffiti-művész mellett. Egy kis utcai művészet a léleknek. INST | FB |

Remélhetőleg a dolgok hamar visszaállnak a normális kerékvágásba. Szomorú látni, hogy még a Művészetnek is le kellett állnia! INST | FB |

Mindannyian hiányoztok! Ti, odakint, legyetek óvatosak INST |

Megtaláltam a könyvespolcon a babakönyvemet, ami nagyon sok aranyos emlékkel van tele. Gondoltam, megosztom veletek INST | FB |

Otthonról dolgozom INST | FB |

Ételt főzök magamnak INST | FB |

Az egyik kedvenc, hegedűkről szóló könyvem. Herbert Goodkind. Lenyűgöző INST | FB |




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése