2014. május 8.

Harold magazin - 2014 tavasz

Harold | 2014. tavasz | Itt végiglapozható a magazin.


Harold: - Mit ettél ma reggelire?
David: - Az egészséges, könnyű reggelit szeretem. Egy eszpresszó macchiatót, frissen facsart narancslevet ittam; gyümölcsöt, krémsajtot ettem paradicsommal és teljes kiőrlésű barnakenyérrel, meg tojásrántottát.

H: - Mi adja meg a kezdő löketet?
D: - A reggeli kávém.

H: - Milyen boltokba mész el, ha New Yorkban vagy?
D: - Egyáltalán nem járok vásárolgatni. Ha szükségem van valamire, akárhol vagyok, ott veszem meg.

H: - Milyen könyvet vinnél egy lakatlan szigetre?
D: - David Garrett: Hogyan jussunk ki egy lakatlan szigetről.

H: - A legjobban irigylem ...
D: -  ... az időt, amit az emberek a családjukkal és a barátaikkal tudnak tölteni. Mindig úton vagyok, ezért a szabadidő a legfontosabb a számomra.

H: - Kihagyhatatlan események most tavasszal?
D: - A májusi klasszikus turném Németországban. ;-)

H: - Inspirál engem ...
D: - ... a jó zene, érdekes és elbűvölő emberek, a barátaim, a sport és persze a természet.

H: - Hol érzed magad otthon a nagyvilágban?
D: - New Yorkban, számomra ez a leginspirálóbb város a világon.

H: - A tavaszi kiegészítőd a ...
D: - ... jókedv.

H: - Ki a fodrászod? Melyik helyre esküszöl?
D: - Ahol éppen vagyok, kipróbálok egyet.

H: - A kedvenc bőrápoló termékem a ...
D: - ... nincs semmi konkrét, szeretem kipróbálni azokat, amelyek abban a szállodában vannak, ahol éppen vagyok.

H: - Hogyan ünnepled a születésnapod?
D: - A születésnapom annyira nem fontos nekem, de szeretem a barátaim és a családtagjaim születésnapját ünnepelni.

H: - A legutóbbi koncert, amin voltál?
D: - Coldplay, Münchenben.

H: - A legszebb nyelv ...
D: - ... az olasz, szerintem gyönyörű és eleven a hangzása.

H: - A kedvenc gyógyírem a ...
D: - ... sport.

H: - Kinek a stílusa hatott a tiédre?
D: - Azt veszem fel, ami kényelmes, és szeretek különböző darabokat kombinálni.

H: - Idén utazom ...
D: - ... az Egyesült Államokba, végig Európán és Ázsián.

H: - Kedvenc koktél?
D: - Caipirinha.

H: - A világ legjobb szállodája?
D: - Sok nagyszerű hotel van a világon és nem lenne igazságos csak egyet választani. Egy remek szállodában otthon érzem magam, számomra ez a legfontosabb.

H: - A legjobb buli, amin valaha voltál?
D: - Talán a legutóbbi Steel Panther koncertem Los Angelesben. :-)

H: - Mi lenne az utolsó vacsorád?
D: - Bármi, aminek magas a kalóriatartalma, nyilván a következő nap úgysem számítana már.

H: - Kedvenc hely a szülővárosodban?
D: - Az otthonom.

H: - Szülővárosod legjobb kajáldája?
D: - A Cipriani a belvárosban, mert szeretem az olasz konyhát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése