2014. május 23.

Meglepték a rajongók David Garrettet

Klasszikus koncertturnéján sikerült a rajongóknak meglepni a hegedűművészt.

Megjelent a cikkem a Starity-n | Ide kattintva is olvasható. | Kapcsolódó írás videóval itt: Kempten - a rajongók sokkolták Davidet

Napjaink egyik legtehetségesebb és legnépszerűbb hegedűvirtuóza jelenleg klasszikus zenei koncertturnéjával járja Európát, nemrég pedig a németországi Kemptenben érte egy elmondása szerint megdöbbentő pillanat.

A koncert után, amikor David elhagyta a színpadot, a közönség hangos ovációban tört ki és követelte a ráadást. A zenekar várakozott, a művész pedig újból visszament a színpadra. Amint felvette a vonót, a tapsvihar egy másodperc töredéke alatt abbamaradt, és néma csend lett. 

„Ez most mi volt? Totál ledöbbentem. Ilyen még... mióta is vagyok színpadon? 26 éve, ilyesmi még sohasem történt velem. Tehát akkor nagyon várjátok, hogy játsszak valamit” – mondta nevetve David, majd hozzátette: „Szóval, ez életem egyik legnagyszerűbb pillanata. Őrület. Még mindig sokkos állapotban vagyok. De ez jó dolog, először is: dicséret."

Ezután az őt kísérő Verbier Fesztivál zenekarának egyik tagját, Justine Lamb-Budge-ot szólította maga mellé: „Most játszunk valamit nektek, mégpedig Henryk Wieniawskitól, aki Paganini követője, egy hihetetlenül virtuóz darabot, és Justine lesz a másodhegedűs. A mű pedig a 4. etűd-capriccio."

 A hangolás után viszont ő tréfálta meg a közönséget; meghajolt, mintha már vége is lenne a műnek: „Ennyi volt. Nekem is muszáj egy kicsit sokkolnom benneteket.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése