2015. május 30.

Milánó - Sky interjú, reklámok

Fotó: Sky TG24 videó

David Garrett hegedűsztár Chailly-vel a téren

2015. május 30. | Alberto Giuffrè cikke

A német művész ingyenes koncertet ad a Dóm téren. A Filarmonica della Scala zenekar kíséri. "A zenekar csodálatos, eddig még nem dolgoztam velük ezelőtt", mondja a Sky TG24-nek. "Nagyon izgatott vagyok".


Hegedűvirtuóz rocksztár kinézettel. Több millió lemezt adott el világszerte, és élő koncertjei tereket, stadionokat, koncerttermeket töltenek meg. David Garrett Olaszországban van, hogy a milánói Dóm téren ingyen koncertet adjon a Filarmonica della Scalával, Riccardo Chailly vezényletével. Néhány órával a május 30-i, szombati fellépés előtt találkoztunk.

Fotó: Sky TG24 videó

50 ezer embert várnak. Hogy érzi magát?
"Egy kitűnő zenekarral vagyok, eddig még nem dolgoztam velük ezelőtt. És most először lépek fel Riccardo Chailly karmesterrel is. Nagyon izgatott vagyok."

Vivalditól a Nirvanáig, Beethoventől a U2-ig vándorol. Mit szeret jobban a színpadon játszani, klasszikus zenét, vagy pop-rockot?
"Igazából rengeteg zenét szeretek. Persze a milánói klasszikus zenei előadás lesz, ami egy olyan világ, ahonnan jöttem. Mintha az otthonom lenne. De úgy gondolom, ha az ember szereti is az otthonát, néha jó dolog kirándulni máshová is. Számomra a crossover egy kis kirándulást jelent."

Fotó: Sky TG24 videó

Milyen lesz a következő albuma?
"Crossover album lesz. Nagyon elégedett vagyok az eddig elkészült demókkal. Sok új anyagot írtam, 60-70 százalékban saját zene lesz rajta. Lesz egy kis elektronikus hangzás, egy kis rock és egy kis house. Valami teljesen más, mint amit eddig csináltam."

Mielőtt híres lett zenészként, modellként dolgozott.* Valaki azt mondta, Ön a "hegedű David Beckhamje". Bosszantja ez a becenév?
"Nem, végül is, ez egy bók. Nagyszerű játékos volt és nem is volt rossz. Szóval, ezt bóknak veszem. Köszönöm!"

Fotó: Sky TG24 videó

____________________________________
* Kedves Alberto! David már azelőtt is híres volt, hogy modellként dolgozott volna ...

Videó 1 | videó 2 | Hosszabb interjú:



A Rai 5 csatorna reklámjai | 1 | 2 |:

Stasera alle 21.00 su Rai 5, in diretta da Piazza del Duomo a Milano, il "Concerto per Milano", con la Filarmonica della...
Posted by Rai 5 on 2015. május 30.

In diretta da Piazza del Duomo a Milano, domani alle 21.00, il #ConcertoPerMilano, con la Filarmonica della Scala...
Posted by Rai 5 on 2015. május 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése