2017. december 27.

Magyar élmények Krakkóban (2017.10.25.)

2017.10.25. - Krakkó - Tauron Arena, 20:00 | Explosive Live Tour | Kapcsolódó írás: Krakkó (2017.10.25.) |

A magyar delegáció néhány tagja :) Fotó forrása: Ambrózy Eli Facebook albuma

______________________

Eli élményei:

"Eddigi életem egyik legnagyobb élménye volt David Garrett krakkói koncertje!!!!
A koncerten ott jött be, ahol álltunk, alig egy méterre láthattam a Maestrot, sőt egyikünknek még közös fotót is sikerült csinálni vele! A nagy pillanatot rögzítették is!! David amúgy a koncert közben többször is lejött a nézők közé, megörvendeztetve ezzel a rajongókat!!!


Lenyűgöző volt az egész koncert, David minden mesterkéltséget, műmájerséget nélkülöző előadásmódja, virtuozitása méltán emeli őt a XXI. század legnagyobb előadóművészei közé!

Legközelebb klasszikus koncerten is látni akarom!!!!!!!! Örülök, hogy megismerhettem néhány magyar rajongót is, folyt. köv. veletek jövőre Bécsben!"


Eli Facebook albuma képekkel és videókkal.



______________________

Csöpi élményei:

Fotó: Csöpi Facebookja
"A koncert kezdetekor David bejött, megjelent velem szemben - tiszta lelkű, olyan gyönyörű, sima, nyugodt arca volt.
Mire felocsúdtam, DAVID MELLETTEM, ODAHAJOL EGY KÖZÖS FOTÓÉRT. Azt hittem, álom az egész. Feledhetetlen, örök! Az az ember, akiért (életem első koncertje) ilyen hosszú utat megtettem, szorosan a közelembe került. Álmom megvalósult, boldoggá tett. Szépsége, zsenialitása lenyűgöz.

Kis rajongó csapatunkkal is nagyon jól éreztem magam, örülök, hogy ilyen remek emberekkel találkoztam, és tölthettem el életem egyik legboldogabb óráit.

Nagyon szeretném, ha a mi kis hazánkba is ellátogatna, sok szeretettel, nagyon várjuk!"


______________________

Mária élményei:

"Fantasztikus előadás egy fantasztikus tehetségtől és előadóművésztől!
Csodálatos természetességgel, és átéléssel ad elő, semmi allűr, semmi hatáskeltő mozdulat, csakis művészi alázat! Imádom!
Mindezt a felülmúlhatatlan megjelenésével és kisugárzásával megkoronázva! Páratlan esztétikai és zenei élmény kombinációja!
Köszönöm neked David, hogy erőt adsz a hétköznapokhoz, és ilyen csodálatos zenével ajándékozol meg. 'Te vagy a motivációm, Te vagy az inspirációm!' [Idézet a You're the Inspiration című számból, amelyet David a rajongók iránti hála kifejezésére játszik. - a szerk.]
Örülök, hogy a csoporttal utazhattam, nagyon remek embereket ismerhettem meg. Remélem Bécsben újra találkozhatunk drága Maestroval és veletek!"

Jön David...!!! Hamarosan leül előttem nem messze egy néző mellé, ováció, sikítozás, mámor, közös fotó és megy vissza, másik oldalon letérdel egy kisgyerek elé úgy húzza, csoda, mindenki elolvad, elképesztő, varázslat amit művel!!

Franck van der Heijden aláírása, koncert után a színpad előtt, sikerült a közelébe jutni! Sajnos David nem jött ki.



______________________

Erika élményei:

"Imádom ezt a pillanatot, még ma sem hiszem el, "kedves szervezők" jó lenne ha Budapestre is ellátogatna David, mi biztos ott leszünk a koncertjén, és azon vagyunk, minél többen ismerjék meg  ezt a csodás maestrót, aki a Guinness rekordok könyvében "a leggyorsabb hegedűművész", volt szerencsém élőben is látni és hallani! Nagyon várjuk - Hajrá!!! Bízunk Bennetek"
Örömmel tapasztalom, hogy a környezetemben élőket "sikerült megfertőzni", akik idáig nem is tudtak létezéséről, ma hálásak, és nagy szeretettel hallgatják, ez azt hiszem nagyon jó!!!!
 


David és Erika :) Szilvia fotója.

______________________
 
Zsáklin videója, amelynek tanúsága szerint David és Jörg az "úristen" szót hallotta először magyar rajongóktól. :D Kezdésnek nem rossz :))
[David a You're the Inspiration című szám közben a közönség sorai közt sétálgat.]


______________________

 Szilvia élményei:

"Egy csoda! Még mindig nem tértem magamhoz... de szerintem vagyunk így egy páran..."


Szilvia megörökítette Csöpi szelfijét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése