2015. július 22.

"Ezt tényleg látni kell, mert ez a Művész - velünk élő csoda"


Classic Revolution Open Air 2015 turné 6. állomás | 2015.06.23. - Berlin - Waldbühne, 19:00

Elena beszámolója:

"Azt mondjátok, hogy David Garrett koncertre Berlinbe utazni úri sport lenne?
Már amikor :)
Hogy sokba kerül a dolog - az biztos, de hogy mit kapsz azután - azt nem tudhatod... De higgyétek el - megéri. Még akkor is, ha Berlinben szakad az eső. Bizony - 2 napja annyira szakadt, hogy én a koncert előtt már a szállodában felvettem az esőkabátomat - nem volt kedvem elázni... És később kissé meglepődtem, amikor beléptünk a Waldbühne-be és megláttam ott a fém padokat: "Na nem, 100 euróért ezt kapjuk?" ... De a következő pillanatban el is felejtettem a dolgot, mert a környezetemben levő embereket egyáltalán nem zavarta az eső. És ez nagyon jellemző Berlinre - hogy ott mindenki nagyon jól érzi magát és ez valahogy tovább megy az egyik emberről a másikra. Eső ide vagy oda - nem számít :)

Szóval, elkezdődött a koncert, nézzük, élvezzük Valentina Babor szenvedélyes zongorajátékát és várjuk, mikor jelenik meg a Maestro. Nagy meglepetésemre a biztonságiak senkitől nem vették el az esernyőt (ahogyan ez Pesten szokott lenni) és amúgy sem tolakodnak előttünk, pedig az ember azt gondolná, hogy fontos lehet, hisz David biztosan a nézőtéren keresztül fog feljönni a színpadra. Aztán Valentina befejezi a játékát, elmegy és az eső hirtelen megáll, mintha ez az időpont a Nagy könyvben így lett volna megírva és Istenem - végre itt van David Garrett és megy lefelé a mellettem levő lépcsőn. Nem hittem a szememnek!!! Elkezdtem fényképezni Őt és azt gondoltam, hogy rengeteg kép lesz, de nem - letettem a gépemet, mert látni akartam ennek a szép fiúnak az arcát, hisz egy karnyújtásra volt tőlem. Leírhatatlan érzés.... És ez még kétszer ismétlődött meg a koncert alatt...

Már három hete történt, de még mindig bennem él az élmény varázsa. Mert David Garrett most is, ugyanúgy, mint Bécsben - szó szerint fürdött a fényben és a zenében. Ezt tényleg látni kell, mert ez a Művész - velünk élő csoda <3 "

Elena fotói:






______________________________________

Még több magyar élménybeszámoló: lásd. élménybeszámoló címke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése