2015. július 23.

"Fenomenális, talán ez a szó jó ide!"


2015.06.28. | Graz/Schwarzlsee Szabadidőközpont | 20:30 | Classic Revolution Open Air turné | Zárókoncert | Crossover/műfajkeverő.

Pálma beszámolója:

És elérkezett a várva-várt nap! Hónapok óta készültünk a nagy eseményre, számoltuk a napokat.....és most itt állunk a kapunál!!! Még 3 óra van a koncert kezdetéig, de az idő repül, tele izgalommal, várakozással!!


Nekem, mint "koncertszűz" minden mozzanat újdonság volt! Amikor a kerítés mögött /felett/ megláttam, hogy David próbál, még a lábam is remegett :)



A végtelenül aranyos, kedves barátaim megnyugtattak, lesz ez még "olyanabb" is!! Igazuk lett!! :) Különösön örültem annak, hogy az eddig csak facebookról ismert rajongókkal találkoztam és régi jó barátként üdvözöltük egymást !! :) Jó volt ! :) 

Az érkezés: kár, hogy a "3 lépés" :) távolságot
megtartotta, de így is nagy élmény volt !

A koncert minden várakozásomat felülmúlta, nem tudom leírni az érzést! Fenomenális, talán ez a szó jó ide! Sikerült néhány videót és képet készítenem, de legközelebb egy fotóst is viszek magammal, mert ilyen remegő kézzel nem lehet rendesen fotózni! 



Készült "testközeli" kép is, sikerült 14 rajongón átverekednem magam! :) Mert lejött, és arra jött, és ......végem lett!! :) Minden szinte pillanatok alatt zajlott le, de pár jelenet bevésődött rendesen! Tudom, hogy nem vagyok egyedül, aki ezt átélte, de nekem akkor, ott a "mindent" jelentette! | Videó: az oldal alján. |



Biztos vagyok abban, hogy ha elérhető távolságra jön koncertezni, akkor ott a helyem!! 

Köszönöm David ! :)

________________________

Pálma videói:

A Paradicsomban ... konfettieső, David .... Paradise:



Fantasztikus hangulat, fantasztikus, ahogyan jár az a vonó! La Bamba:



A mi "Sors"szimfóniák :) - The 5th:



A "testközeli" pillanatok ismét, mert ebből sosem elég - We Are the Champions:


______________________________________

Még több magyar élménybeszámoló: lásd. élménybeszámoló címke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése