2015. július 11.

Superbrands - videók


A cég feltett plusz videókat a Youtube csatornájára, az egyikben David átveszi a díjat, a másik háromban Marcusszal zenél. | Kapcsolódó írások: lásd superbrands címke |

Szóval a beszédet tartalmazó videó és annak fordítása:




A kérdések előtt David mondani akart valamit: "Először is, szívből köszönöm ezt a szép dicsérő beszédet. Mindig olyan ... könnyűnek hangzik, ahogyan az ember az eddigi életét két percben elmesélve hallja, de azt hiszem, ami igazán a sikerességhez vezet, az ... tulajdonképpen nem a siker. Hanem azok a helyzetek, amelyek nem sültek el jól. És ... most éppen a pozitív dolgok lettek felsorolva, de azok a dolgok, amelyek engem a legjobban előre vittek és vezettek, azok, amelyek nem jól zajlottak. És ha most a Superbrandsről beszélünk, azt hiszem, mindnyájan igazat adtok nekem abban, hogy azok a pillanatok, amelyek nem adtak semmit, azok a pillanatok erősítettek meg. És ... az ilyen helyzetekben nem feladni, ez jelenti egy márka magas minőségét. És ... nos, ezt szerettem volna elmondani."

Kérdés: Mennyire volt megtervezve ő maga, mint márka?

David: "Vicces módon az életben kevésbé előre megtervezett dolog az, ami működik. Természetesen ott az igyekezet, hogy egy minőségileg jó termék jöjjön létre, úgy gondolom, ez a legeslegfontosabb. Valami olyasmit birtokolni, amiről az ember meg van győződve, hogy a többi embert is magával tudja ragadni; végeredményben abból nem sül ki semmi, ha a legjobb termékkel rendelkezel, de nem tudod közvetíteni. Szóval, igen sok szenvedély kell hozzá. Így egy nagyon jó csapatot is magad köré tudsz gyűjteni."

Kérdés: Honnan jött az ötlet, hogy ezt a zabolátlan ifjú virtuózt keltse életre?

David: "Egyszerűen csak ilyen voltam, ilyen vagyok. Nem próbáltam magam megváltoztatni. Csak azt próbáltam, ami bennem volt, amilyen hát ... a való életben is vagyok, és teljesen nyíltan és őszintén bánni ezzel, mindebből előnyt kovácsolni. Mint a teniszben: ha jó a fonákod, akkor nem ütsz tenyerest. Nekem meg ez volt az előnyöm."

Kérdés: A példaképét, Paganinit formálja meg egy filmben, vajon mit tanult belőle márkaépítés szempontjából?

David: "Tulajdonképpen keveset. Nem gondolkodom márkákról. Úgy gondolom, végső soron, ha jól felkészülve mész fel a színpadra, és valami értelmeset tudsz zeneileg kifejezni, és belül meg vagy győződve erről és szereted ezt a hivatást, akkor semmi baj nem történhet. És akkor a siker tényleg csak másodlagos. Végeredményben, ami valójában fontos, az az, hogy a nap végén az ember jól érezze magát attól, amit napközben megtett. Legyen akár húszezer koncert, akár húsz koncert, ha az ember jól teljesített, az a legeslegfontosabb. És az ember büszke magára. Ez az élet alfája és ómegája."

Kérdés: Mivel igen kapós reklámember, mire figyel, kinek a termékeit reklámozza?

David: "A minőségre. Ez egészen egyértelmű. Soha nem csinálnék olyasminek reklámot, ami egészségtelen, ez az első szempont, mivel az ember, ha a nyilvánosság kereszttüzében él, akkor bizonyos mértékig példaképszerepet is betölt, ezt sosem szabad elfelejteni. És a másik szempont természetesen a minőség. Valami, amit én magam is szívesen hordok, vagy valami olyan, amit én is használok, annak nincs ellenemre reklámot csinálni. De a minőség áll a legmagasabb helyen."

Kérdés/kérés: Éppen megszakította a turnéját, ma este itt van, holnap Halléban, utána még egyszer is itt Berlinben ... örülnének itt az egybegyűltek egy kis zenének ...

David: "A filharmóniában, igen. ... Nos, nem akarom magam egy ilyen rendezvényre ráerőszakolni, szóval most egészen őszintén megkérdezem: valóban ez a kívánság?"

_________________________

Cry Me a River:

"Bocs Marcus, németül fogom mondani. Három számot fogunk előadni, mert úgy gondoltam, egy kicsit megmutatom ma este azt a sokszínűséget, ami nekem mindig olyan fontos. Indításként a legutóbbi crossover albumomról, a Musicról jön egy szám. És ... alapvetően ugye a zenét szeretem, ebben egy nagyon nagy zenésszel, Leonard Bernsteinnel értek egyet, aki azt mondta, 'nincs komolyzene és könnyűzene, csak jó és rossz'. És ez tulajdonképpen a mottója minden olyan dolognak, amit teszek. Ez egy csodaszép szám Justin Timberlake-től, a Cry Me a River."



Brahms: V. Magyar tánc:

"Alapvetően természetesen engem sokan a crossover koncertek miatt ismernek, és legtöbben onnan, hogy nagyon sokat reklámozom ezt a zenei irányzatot, ezeket a CD-ket. De. Egészen belül, a szívem mélyén klasszikus zenész vagyok, és persze megpróbálom fele-fele arányban megtartani az egyensúlyt. A legutóbbi albumom a Brahms hegedűverseny volt, nagy megtiszteltetés volt Zubin Mehtával és az Izraeli Filharmonikusokkal felvenni, és amint már említésre került, éppen a Brahms-szonátákkal turnézom. A Brahms-szonáták egy kicsit bonyolultak, de ma este szerettem volna valamit játszani Brahmstól, mégpedig az V. Magyar táncot, amit biztosan hallottatok már ti is."



Smooth Criminal:

"Ez egy olyan szám, amit természetesen mind a mai napig nagyon szívesen játszom ..."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése