2016. május 22.

Elena

David május 13-án tette közzé a húgával készült fotókat Facebookon. Az apropó: Elena albumának megjelenése kapcsán készült tévéinterjúk.

Fotó: ModernMusicSchool.com

Gyorsinfók:

Elena Bongartz jazz- és popénekes, zongorista. Hatéves korától zongorázik, és első helyezett lett többek között a Jugend Musiziert versenyen. Tizennégy éves korában énekelt először kisebb dzsesszegyüttesekkel és big bandekkel. Tanult Amszterdamban, New Yorkban, majd a Maastrichti Zeneakadémián végzett 2011 júniusában, jazz-zongora szakirányon. Énektanárként is dolgozik.
| Forrás |




A testvérpár a VOX csatorna Prominent! című műsorában. | Videó | A narrációk téves számadatait jeleztem a szövegekben.

Vox.de

Alig ismerem a bátyámat. Ezt mondja David Garrett húga a hegedűsztárról, aki már korán végigturnézta a világot. De most sokkal nagyobb szüksége van a tanácsára, mint eddig bármikor.


Hülyéskednek, mint bármely más testvérpár.

D: Még van mit tanulnod.

David Garrett és húga, Elena szokatlan kapcsolatban állnak egymással, ahogyan azt a 25 éves lány [27 - a szerk.] mondja. És nem a 9 év korkülönbség miatt van [8 év - a szerk.].

E: Gyerekként valahogy mi lopott időt kaptunk csak. Amikor 10 éves voltam, ő már nem otthon lakott, és én gyakorlatilag egyke voltam.

D: Tudatában voltam annak, milyen kevés időt is töltöttem a saját húgommal, a nagyon korai karrieremnek köszönhetően. Visszatekintve ez persze nagyon sajnálatos.

Megpróbálják az elveszett időt pótolni. Főleg, hogy Elena bátyja tanácsát most különösen jól tudja hasznosítani. Mivel ő maga is be akar szállni a zeneiparba. Német popzenével. De a neten darabokra szedik a munkáját, híres bátyja miatt - gondolja Elena.

E: Szeretem a bátyámat, minden alkalommal megvédem őt. De őszintén szólva, elég sokan nem kedvelik őt. És azt gondolják, ez nem jó dolog tőlem.

D: Nem hiszi el ezt senki. Hiszen tulajdonképpen kedves vagyok. (nevet)

Kedves és egyben vérprofi. Aki négyéves kora óta hegedül. A 25 éves Elena is korán zenei támogatásban részesült. De gyakran érezte úgy, hogy nyomás alatt áll.

E: Ha az embernek 8 évesen olyan érzése van, hogy a Mozart szonatinával kínlódik, a bátyja meg ugyanennyi idősen már a tévében Justus Frantz-cal lépett színpadra, akkor ...

D: Tudod, nem szabad magad alábecsülni. Én is nagyon gyakran kínlódtam.

E: Nem szeretnék cserélni.

D: Nem tudom, vajon ezt úgy mellékesen érzékelted-e?

Ezért most szeretne a saját útján járni. Ennek ellenére egy világhírű báty az oldalán nem árthat.

_____________________________________

Az RTL Exclusiv Weekend című műsorában. | Videó |

RTL.de

Nem, ő nem David Garrett új barátnője, hanem a húga, akinek énekesként ezen a héten jelent meg bemutatkozó albuma. Éppen az a neve, mint neki: Elena.
A 27 éves [ez a helyes életkor - a szerk.] lány eddig kultúratudományt tanult, és a szülőknél lakik Aachenben, a 8 évvel idősebb David hegedűsztárként turnézik szerte a világon gyerekkora óta.

E: Azt hiszem, szokatlan kapcsolatban állunk amiatt, mert David gyerekként nem sokat volt otthon, de azt hiszem, mindketten szükségesnek érezzük a pótlást.

D: Ő már nagyon régóta foglalkozik zenével. Halálosan komolyan mondom: hússzor tehetségesebb zeneszerző, dalszövegíró, énekes, mint én - énekelni egyáltalán nem tudok.

Ennek ellenére Elena hatalmas nyomás alatt áll, mert mindig világhírű bátyjával kell vetélkednie, de ez a bátorságára utal.
___________________________________

Még egy videó: Lena FB |
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése