2014. december 5.

Stuttgarti interjú

Maren Anita interjúja | Blogwalk | Kapcsolódó bejegyzés: Stuttgart - Új Thomas Sabo bolt nyílt | 2014.10.07. |

Nemrég páratlan lehetőségem nyílt, David Garrettel találkoztam egy interjú erejéig! Borzasztóan örültem neki, és ezúton is szeretném kifejezni a hálámat a Thomas Sabo-nak!

Az interjú a születésnapomon, egy Stuttgart közepén fekvő csodálatos hotelben zajlott. Ezután következett rögtön a belvárosi Marktplatzon lévő Thomas Sabo mintabolt megnyitója, amelyen David egy rövid koncertet adott. A hegedűsztár David Garrett Sabo-nagykövet.





Maren Anita: Kedves David, ma az ékszereké a főszerep. Látom, nagyon sok ékszert hordasz - mindened Thomas Sabo? Van kedvenc darabod? Leveszed az ékszereidet éjjelre?

David Garrett: Igen, mindig szívesen hordok Thomas Sabo ékszereket. A kedvenc darabom egészen biztosan az ezüst halálfejes gyűrűm - mindig rajtam van, még éjjel is. Ha levenném az ujjamról, látszódna egy kis bemélyedés a helyén. Már megvan egy pár éve! Ebből is látszik, milyen jó a Thomas Sabo holmik minősége. A mostani karkötőket is nagyon gyakran hordom. Amúgy ma még kettőt feltettem pluszban (nevet). Alvás közben is rajtam vannak az ékszerek, és reggelente van, hogy az arcomon ott a lenyomat, mert egész éjjel azon feküdtem.

MA: Választott lakhelyed New York! Mi vonz annyira oda? Gyakran vagy ott, és hogyan változott a stílusod, mióta ott élsz?

DG: Szeretem New Yorkot, nagyon jó ott lenni! De van egy lakásom Berlinben is. Németországban is szeretek lenni, és nem csak munka miatt jövök ide. De amikor van egy hét pihenőm, akkor legtöbbször New Yorkba repülök, ez abból adódik, hogy nagyon sok ismerősöm és barátom az iskolából - az első iskolatársaim - él ott. Megpróbálok minden évben néhány hetet New Yorkban tölteni. Ott mindig történik valami. Mindig minden elérhető. Ha hajnali háromkor szusit akarsz enni, minden gond nélkül megkapod - Stuttgartban és más német városban ez már sokkal nehezebb. Ugyanez a helyzet az edzőtermekkel is: ha például Ázsiából jövök, és szenvedek az időeltolódástól, minden további nélkül elmehetek egy edzőterembe. Mindig, mindenkor, minden évszakban mindent meg lehet kapni. A stílusomat illetően: New Yorkba 18-19 évesen mentem, ekkortájt bontakozol ki, és megpróbálod egy kicsit megtalálni önmagad. Életem legjelentősebb szakaszát töltöttem ott, és ez természetesen belém vésődött.

MA: Egy olvasóm azt szeretné még tudni, hogy mindig hosszú hajad volt-e, és használsz-e valamilyen különleges terméket a hajápoláshoz?

DG: Így alakult New Yorkban. Nem volt már pénzem fodrászra. (nevet) A hajápolást illetően figyelek, hogy mindig legyen nálam valami ésszerű dolog. Sokat vagyok szállodákban, és olyankor nem túl jók a kis flakonok, soha nem jók! Ezért figyelek, hogy mindig legyen nálam egy jó sampon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése